WhatsApp Image 2025 06 19 at 11.28.32 (1)_1440x961
La font ornamental dels Jardins del Palau Tolrà on s’ha renovat l’enllumenat interior del sortidor. || J. RIUS
19/06/2025 Actualitat
Les fonts ornamentals de la vila ja brollen

La font dels Jardins del Palau Tolrà i el sortidor de la plaça Major han tornat a posar-se en funcionament després d’haver-se dut a terme diverses tasques de reparació

Redacció

Tal com es va acordar en la reunió del Comitè Municipal de Sequera celebrada el 24 d’abril, la font dels Jardins del Palau Tolrà i el sortidor de la plaça Major han tornat a posar-se en funcionament després d’haver-se dut a terme diverses tasques de reparació. Les fonts feia més de tres anys que estaven tancades a causa de la sequera, que va obligar els municipis a prendre mesures dràstiques d’estalvi d’aigua durant tot aquest temps. 


Els treballs han inclòs la renovació de l’enllumenat interior del sortidor dels Jardins del Palau i la impermeabilització de l’interior de tots dos elements. D’altra banda, també està previst que pròximament es reactivi amb normalitat l’embassament de l’escultura de la Fita, situada a l’entrada del terme municipal per la carretera de Sabadell.


Finalment, ja s’ha redactat el projecte per dignificar la font històrica de la plaça Major, una actuació que es preveu executar en una fase posterior.  

Comparteix
M'agrada
Comentaris