M.Antònia Puig, Ignasi Giménez i Àngela Pappalardo_617x412
M.Antònia Puig, Ignasi Giménez i Àngela Pappalardo - Cedida
07/05/2015 Actualitat
El PSC proposa dues hores addicionals d'anglès a les escoles
Aquestes hores extra s'impartirien voluntàriament als alumnes de 5è i 6è i l'Ajuntament n'assumiria el cost
Redacció
Som de Castellar-PSC ha volgut destacar entre la trentena de propostes en matèria de formació que han inclòs al seu programa oferir "dues hores addicionals d'anglès cada setmana a les escoles de la vila". Aquestes hores extra, segons expliquen, s'impartiran voluntàriament entre els alumnes de 5è i 6è i en col·laboració amb la comunitat educativa de cada centre i les escoles d'anglès de la vila i "l'Ajuntament n'assumirà el seu cost".

"Tot i que l'anglès és, indiscutiblement, la llengua global que ens pot obrir moltes portes professionals en el futur, continua essent l'assignatura pendent de la majoria dels alumnes catalans. Aquesta mesura vol ajudar als escolars de Castellar a millorar el domini de l'anglès", afirma Ignasi Giménez, actual alcalde de Castellar i cap de llista de la formació.
M. Antònia Puig, regidora d'Educació, assenyala per la seva banda que "tot i que l'ensenyament obligatori preveu l'anglès com a assignatura, el cert és que el domini generalitzat d'aquesta llengua està molt per sota del d'altres països dels nostre entorn. Per això volem incidir sobre els alumnes de 5è i 6è, edats en que tothom està d'acord que són les millors per l'aprenentatge de llengües, ja que l'oïda encara és oberta i comencen a tenir prou maduresa per l'ensenyament formal".
Ignasi Giménez afegeix que "l'educació no pertany només a l'àmbit educatiu escolar, forma part de la societat, per això considerem que des de l'Ajuntament hem de contribuir a afavorir les oportunitats educatives dels nostres escolars".

ACTE CENTRAL DE CAMPANYA|| D'altra banda, Som de Castellar-PSC farà l'acte central de la seva campanya aquest dissabte per presentar públicament tots els integrants de la seva llista electoral que en bona part repeteixen respecte a fa quatre anys. La cita és a les 18 hores a la Sala Blava de l'Espai Tolrà i comptarà amb la intervenció del cap de llista Ignasi Giménez.
Comparteix
M'agrada
Comentaris