Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.
La iniciativa té l'objectiu de preservar i transmetre la cuina tradicional catalana a les futures generacions mitjançant la transmissió del nostre coneixement culinari
La castellarenca Montserrat Ferrer és una de les participants de l’edició d’enguany al projecte Gastrosàvies, nascut en el marc del reconeixement de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia 2025, amb l’objectiu de preservar i transmetre la cuina tradicional catalana a les futures generacions mitjançant la transmissió del nostre coneixement culinari.
El projecte, que es porta a terme amb el suport de la Fundació Alicia, rau en la recerca de les anomenades Gastrosàvies, dones grans ubicades en entitats d’arreu de Catalunya, que es disposen a compartir i divulgar les seves receptes quotidianes en tallers i ponències. En un moment en què les presses i els nous ritmes de vida poden allunyar les generacions més joves de la cuina, Ferrer ens convida a preservar tot allò que neix al voltant de la gastronomia: els records, els vincles i el plaer de dedicar temps a les persones que apreciem. Al canal de Youtube de Gastrosàvies, es podrà veure aviat la recepta que ha preparat: un sopar de llegums i truites.
Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.