03  Caixabank Store_1440x961
Les noves instal·lacions de Caixabank, a la carretera de Sentmenat, 14
30/11/2021 Actualitat
Caixabank concentra en una única oficina la seva activitat a Castellar

Al nou Store Castellar, que obrirà el 15 de desembre, hi treballaran els 13 empleats del banc a Castellar, els 7 de l'oficina de Sala Boadella i els 6 de la del carrer Major

Redacció

Les oficines del carrer Major i Sala Boadella de CaixaBank s’integren a partir del 15 de desembre en una única oficina  per crear la nova Store Castellar del Vallès, que està ubicada en els baixos d’una nova promoció de la carretera de Sentmenat 14, de la mateixa població. Segons apunten fonts de la mateixa entitat bancària, la nova oficina es troba “en una ubicació equidistant a les altres dues oficines”.


La nova Store Castellar és una oficina més gran que les anteriors i disposa d’una superfície aproximada de 403 metres quadrats. Tindrà 13 empleats que són els mateixos que ja treballen a les dues oficines, l’equip de 7 persones de l’oficina de Sala Boadella i les 6 persones de la del carrer Major. Tot plegat, gestionaran una cartera de més de 11.500 clients.


LA NOVA FILOSOFIA DE L'STORE
El disseny de la nova oficina elimina les barreres físiques entre clients i empleats i permet concertar cites personalitzades amb gestors experts. L’oficina tindrà una obertura ininterrompuda matí i tarda (8.15h- 18.30h) de dilluns a dijous (els divendres, l’atenció al client és fins a les 14.00 hores).


La nova oficina Store pretén donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i aproximar-se al món del comerç retail, tot millorant l’experiència del client a l’oficina. 


En el nou model d’oficina Store es potencia l’atenció personal i la gestió de l’autoservei; s’acompanya i ajuda al client en l’ús dels caixers d’última generació situats a l’oficina perquè els empleats se centrin en la gestió de les operacions de valor. Els clients reben la benvinguda, a l’entrada de l’oficina, per part d’un empleat que els guia en funció de les seves necessitats.  Segons Caixabank, l’eliminació de les barreres físiques permet millorar la transparència en la relació client/empleat, Així mateix, pels clients de Banca Premier i Banca Privada, l’oficina Store disposa de zones diferenciades que permeten una major privacitat.  

Comparteix
M'agrada
Comentaris