Logo la secuela

La secuela

Un programa de cinema, de sèries i amb bon humor. Amb Andoni Delgado, Sandra Flores, Alejandro Prado i Carlos Lecegui

Logo la secuela
Pelis d'aventures dels anys 80 i 90 | La Secuela 1x11

En aquest nou episodi de ''La Secuela'' de Ràdio Castellar anem al passat i recordem les aventures de les pelis dels anys 80 i 90. Indiana Jones, Goonies, Jumanji, Cariño he encogido a los niños, i moltes més.

 
Logo la secuela
Sèries d'adolescents dels anys 90 | La Secuela 1x10

En aquest nou episodi de ''La Secuela'' en Ràdio Castellar anem al passat i recordem els instituts dels anys 90.

 
Logo la secuela
Sèries que van saltar al cinema|La Secuela 1x09

En aquest nou episodi de ''La Secuela'' en Ràdio Castellar, ens submergim en un dels fenòmens més fascinants de Hollywood: aquelles sèries de televisió mítiques que ens van fer el gran salt a la butaca del cine.

 
Logo la secuela
PULP FICTION: OPINIONS SENSE FILTRE |La Secuela 1x08

Es Pulp Fiction l'obra maestra definitiva o es pot discutir?  En el nou capítul de "La Secuela" (Radio Castellar), l'equip format per Sandra Flores, Andoni Delgado, Alex Prado y Carlos Lecegui es senta a la taula per diseccionar el fenómen cinematográfic de Quentin Tarantino: PULP FICTION.

 
Logo la secuela
Del llibre a la Pantalla|La Secuela 1x07

Analitzem las adaptacions de llibres a la gran pantalla.

 
+ Vídeos