
Ràdio Club Social
Data i hora d'emissió: Dijous de 12h a 13h.
Suport Castellar torna a la 90.1FM amb el pòdcast Ràdio Club Social. El programa neix com un espai de debat amb els membres del club, i la periodista Rocío Gómez, que s'uneix a aquest grup d'amants de la música, l'esport, la dansa i sobretot el bon humor. L'objectiu d'aquesta iniciativa és passar una bona estona, parlar obertament de tot allò que ens interessa, tant de salut mental com de qualsevol altra qüestió que vulguem compartir amb l'audiència.
Els membres de Ràdio Club Social han parlat en aquesta ocasió de les tradicions nadalenques, de llibres com la biografia de Pink Floyd o 'Paula' d'Isabel Allende i de les carreres d'humoristes com Capri, Cassen o Eugenio. Els membres de Suport Castellar també ens ha parlat de la festa de Nadal que organitzen aquest divendres.
En aquest segon capítol, els membres de l'equip han parlat de les sortides que han fet a Madrid, Olot i al Palau de la Música, de la tardor i d'una novel·la històrica sobre Pompeia. A més, s'ha recordat la figura de Pere Quart i s'ha recitat el poema 'Conill' del seu bestiari.
L’equip del programa va recitar en directe alguns poemes d’autors catalans. Són els mateixos versos que els membres del Club Social van compartir amb alumnes de 1r i 2n de primària de diverses escoles de Castellar, en el marc d’un projecte divulgatiu i cultural de l’entitat i de la comunitat educativa.