A causa de la sol·licitud personal del seu creador, Eskil'a Steenberg , LOVE no serà puntuable . Pregunta, què passa amb la transferència de la imatge del joc, mostrant possibles compradors? Tal cosa: els defectes de disseny poden desaparèixer immediatament després de la publicació de l'article. Eskil va dir que el client LOVE s'actualitza freqüentment i, en alguns casos, significa "sovint", "en alguns casos". Les actualitzacions poden contenir no només correccions d'errors, sinó també noves "funcions".

Però per imaginar al menys aproximadament què és l’AMOR , cal descriure-ho. Ni tan sols és un article, sinó un diari: l’autor parla de les seves impressions. No hi pot haver cap altra condició inicial en l' amordiferents recursos en el sentit clàssic. Només el model de venda és gairebé tradicional, deu euros al mes. Juga els millors jocs friv al lloc web. Friv jocs en línia jugar a aquest joc, relaxar-se, divertir-se.

anar a AMOR . Resulta que pots aventurar amb un amic gratis. És a dir, per deu euros s’obtenen un compte i mig: dues persones poden jugar, però només si un d’ells ja està en línia.

Va passejar pel món. Aquí heu de buscar alguns símbols i portar-los al vostre assentament.

Vaig trobar un símbol, però vaig haver d’arribar a ella d’alguna manera astut: era a l’altar, que va començar a desplomar-se sota els peus del personatge. Com a resultat, va estar a l'aigua i va anar a reaparèixer. Vaig saber que l’heroi no s’enfonsa si tindrà equips submarins amb ell.

Davant d’altres personatges: amb barrets forts i de lluny com bolets. Van obrir foc, però jo, amb un bufador, vaig derrotar i reomplir les reserves d’energia, recollint algunes coses d’elles.

Hi ha terraformació! És a dir, podeu construir un mur al voltant de la base, fer la torre! Sense restriccions: pràcticament qualsevol roca es pot convertir en un forat profund. O crear un altiplà des del buit. Ja he conegut aquí muntanyes artificials i altres delícies arquitectòniques.

Vaig topar amb una altra tribu. Va saludar els nadius. Al principi no van fer res, van estar una estona en silenci, i només llavors van començar a disparar. Va advertir els seus sobre el perill: sembla que són superiors a nosaltres en nombre de caràcters i números. El nostre fins ara només està anivellant el terreny, no es parla d’un fons de símbols.

LOVE utilitza tecnologia propietat creada per Eskil . S'anomena motor Quel Solaar, tot i que ni tan sols és un motor, sinó tot un conjunt d'eines que qualsevol pot descarregar des del lloc oficial. El món del joc es calcula i es crea directament a l’ordinador amb el client LOVE en marxa.

Els requisits del sistema no se’n treuen, el propi desenvolupador recomana utilitzar targetes de vídeo per un import de 150 dòlars per un funcionament estable i els requisits de connexió són encara més baixos: hi ha informes d’un joc normal fins i tot a una velocitat de 64 Kbps. Tot i això, no hi ha servidors russos, per la qual cosa la barra hauria de pujar fins a 128 Kbps com a mínim.
També s'utilitza el protocol Verse, dissenyat originalment per a xarxes. Si una persona construeix un pont sobre l’abisme o excava un búnquer, altres els veuran immediatament i podran fer-los servir. De fet, amb l'ajut d'aquest protocol, s'ha obtingut l'oportunitat de canviar el món junts.

Vam anar a un servidor anglès mig buit: sembla que només hi apareixien les primeres tribus. Tot i això, la posició del nostre refugi és molt agradable: hi ha molts personatges, algú es va ocupar seriosament de la impregnabilitat de la “base”: d’una banda, tots els recursos importants són elevats, i un camí estret és fàcil de controlar. De l’altra, a sota hi ha un autèntic fossat d’aigua. En una paraula, ens trobem en un baluard inexpugnable.

Aquí es relaciona molt per comunicar-se. A la tribu ho fas tot pel bé comú, tothom pot utilitzar el símbol portat. Tanmateix, la separació de les tasques també és important: algú busca símbols, mentre algú està anivellant el terreny o aturat a la defensiva. Normalment tothom fa el que els agrada.

S'ha trobat una font d'energia. El pou d'energia us permet dirigir-lo ... cap a qualsevol lloc. No sabem per què.

L'ús de qualsevol eina requereix energia. Sense ell, un personatge no pot crear res seriós: construir un mur o crear una habitació.

Après! Resulta que això es va fer específicament perquè els jugadors construïssin ràpidament una planta per a la producció de contenidors d’energia especial. Vam marcar-ne uns quants, i ara hi ha energia suficient fins i tot per pujar tota la base.

Vam aprendre a gestionar bé l’energia mitjançant el símbol “Configuració”. Sabent les coordenades, podeu dirigir un feix d’energia cap a on vulgueu. Si l’envieu a un transmissor especial, al seu torn podrà anar on el feix d’origen no pot “acabar”.

Al cap de mitja hora, ho vam trobar completament. L'electricitat es dirigeix ​​així:
1. Les coordenades s'entrenen.
2. Es redirigeix ​​el feix.
3. Passem endavant.

Ens sentim com a enginyers, un dels primers OMM en què no cal entendre les estadístiques del personatge, sinó el funcionament del mecanisme, i utilitzar el seu avantatge.

Establerta la producció d'envasos d'energia i kits de primers auxilis! La nostra tribu serà bonica. Tenim previst inventariar la propietat.

Van realitzar una incursió no planificada al territori d’una IA hostil. Semblava així: només caminant, vam trobar bots. Vam tenir les explosions i vam començar a disparar. Després de buscar la zona, van trobar un símbol i el van portar al seu assentament.

Després d'entrar al joc, van veure el missatge: "Dirigiu-vos al llarg de la fletxa per unir-vos a l'assentament". Per tant, aquell fort habitatge, aquell fort amb molts símbols i mitjans de defensa, ja no és. No sé quantes hores ha crescut, però ha caigut molt ràpidament. Aparentment els supervivents van emigrar. Tot caminant cap a un lloc nou, vam trobar diverses pedres amb missatges com “Una tribu va construir aquest assentament aquí”.

Però només quedaven les ruïnes a prop, restes d’estructures i símbols defensius. Ara els mires de manera molt diferent.

L’assentament està situat en un petit prat, a penes cobert per roques. Ja té diversos símbols i transmissors d’energia. Bé, ara ens establim aquí, tot i que això no es compara amb l’antiga base. I no se sap quants minuts aquest poble es convertirà en les mateixes ruïnes que vam recórrer recentment.

A L’ AMOR, vaig trobar una troballa que altres MMO no tenien. Les teves accions passades es desen Muntanyes engrescades, edificis, ciutats senceres, tot queda. I jugant, deixeu un rastre que seguiran altres persones després de vosaltres.

Vam conèixer un autèntic guru d’aquest joc. Almenys sap com funcionen les coses. Destruït totes les ciutats anteriors no eren humans, sinó bots, altres personatges impulsats per la intel·ligència artificial (a l’abril del 2010 encara no havien introduït el sistema PvP, i totes les persones eren del mateix costat). Tard o d'hora troben qualsevol ciutat i l'ataquen. I cal unir-se per equipar la base abans que arribin. Encendre el corrent elèctric, trobar els símbols necessaris i defensar-se. Hem après moltes coses sobre el món local (sembla un planeta, per tant hi ha un horitzó rodó real), sobre servidors i símbols.

Un símbol no és només una arma. Es tracta d’una acció que vagi més enllà de “agafar, saltar, passar”. El símbol "blaster" permet disparar, la seva versió millorada, "hyperbuster", permet disparar encara més fresc.

En el moment d’escriure el material a l’ AMOR , uns seixanta personatges estan disponibles per a simples mortals, entre ells: “Ràdio”, que permet controlar els edificis des de la distància, així com comunicar-se amb personatges que estan lluny de tu; "Artilleria": un edifici que, quan està connectat a un circuit elèctric, és capaç de dirigir foc en coordenades específiques; "BFG": un canó molt potent; "Detector de moviment": un dispositiu que funciona al passar a prop seu (si el connecteu amb explosius, obteniu una mina que pot detonar quan pronuncia una paraula a la ràdio); símbols per decorar i enjardinar, amb els quals es poden plantar arbres, fer finestres a les parets, etc.

Només podeu portar amb vosaltres quatre símbols actius: n'hi ha prou amb agafar, per exemple, "eines" i establir electricitat a la liquidació. O quatre tipus d’armes per convertir-se en soldat. De manera que no hi ha classes, qui vulgui, considera't a tu mateix.

Al mateix temps, un camarada experimentat va convertir una petita clariana en unes muralles avançades, es va obrir una petita cova. També va fer una ruta de còpia de seguretat. La nostra casa està situada a la vora d’un turó intens, de manera que només s’hi pot apropar per un costat. Si un personatge troba un símbol i el porta amb ell, no es mou tan ràpidament com ho fa a la lleugera i ha de caminar al seu voltant. Tot i això, Widz (un sobrenom) va fer un petit penya-segat, al llarg del qual es pot passar a la base des de qualsevol direcció. I a la base mateix ens va deixar passos per pujar en cas d’alguna cosa.

Tot ha quedat molt més clar. Hem de trobar el major nombre de símbols defensius possibles (hi ha torres i camps de protecció) i tenir cura de la ciutat i la tribu. Finalitat? No ho sé, però em va agradar molt conèixer aquest món del joc. Hi ha molts misteris en què hi ha, i per què no fugir tot el temps amb bots? En poques paraules, en els pròxims dos dies intentarem que aquest lloc sigui una autèntica fortalesa.

Comparteix
M'agrada