WhatsApp Image 2020 05 25 at 16.55.17_800x534
Cada taula disposarà d'un codi QR per escanejar la carta i fer la comanda - L'ACTUAL
25/05/2020 Actualitat
Quicktendr s'implanta a una desena d'establiments

L'aplicació redueix el contacte amb els cambrers, augmenta la rotació de les taules i elimina les cartes físiques

Redacció

Castellar del Vallès ha estrenat amb ganes la fase 1 de la desescalada, i es nota en l'evident afluència de gent a les primeres terrasses de bars, cafeteries i restaurants que han fet el pas d'aixecar persianes al 50% de l'aforament, tal com estableix la normativa. Per al sector de l'hostaleria és un moment clau, per adaptar-se al nou context i fidelitzar els clients que hi feien parada abans de la pandèmia. Per poder garantir una experiència segura als seus negocis, els restauradors comencen a valorar noves propostes per gestionar el servei. Justament, una d'aquestes iniciatives per minimitzar el contacte entre el personal de bars i restaurants, i els clients, és l'aplicació Quicktendr.


Es tracta d'un projecte que ha impulsat l'enginyer informàtic castellarenc Cristian Castillejo de la mà de dos socis més, Carlos Cáceres i Cristian Corredor. Encara que el projecte va sorgir l'any passat, els responsables de l'empresa han adaptat el producte al nou context sorgit arran de la crisi sanitària. A banda del repartiment a domicili i per recollir al local, l'aplicació Quicktendr permet consultar la carta, fer la comanda i pagar, dins del mateix establiment, o a la terrassa, a través de l'aplicació. Segons els seus creadors, l'aplicació estalvia cues als clients – fins a 20 minuts -, agilitza les comandes i els pagaments, "augmenta la rotació de les taules i redueix el contacte amb elements crítics com diners en efectiu, o les cartes". "És molt important retornar la confiança en els bars", remarca Castillejo.


Un dels primers restaurants de Castellar que els ha fet confiança ha estat Mito Sushi, tot i que ja en són una desena, com és el cas del restaurant Stewart. A més, acaben de signar un contracte amb una coneguda marca de cervesa catalana, i alguns establiments de la resta de la comarca i fins i tot d'Andalusia, han demanat els seus serveis. Per als responsables de Quicktendr, la crisi els ha ofert una oportunitat de fer-se un forat en el sector, de liderar la nova onada de comandes digitals a peu de pista, des del mateix bar o restaurant.

Comparteix
M'agrada
Comentaris