portada 307
Dani Pedrosa en un moment de la cursa del Gran Premi Bwin d'Espanya
Dani Pedrosa en un moment de la cursa del Gran Premi Bwin d'Espanya (MotoGP)
30/04/2012 - Esports
Pedrosa, tercer al gran premi de Xerès
El castellarenc, en la seva carrera número 100 de la classe reina, obté el podi a Xerès per vuitè any consecutiu
Redacció
Casey Stoner ha aconseguit saldar el compte pendent que tenia amb el Gran Premi d'Espanya i ha sumat la primera victòria de la seva carrera al circuit de Xerès, on Dani Pedrosa, tercer en la que ha estat la seva carrera 100 en classe reina, li ha acompanyat al podi per donar a l'equip Repsol Honda el segon doblet de la temporada.

El campió del món no va sortir molt bé, però sí que va demostrar de seguida que tenia alguna cosa guardada a la butxaca per lluitar per la victòria, que es va decidir després d'un intens duel amb el pilot de Yamaha, Jorge Lorenzo.

Dani Pedrosa va fer una altra sortida perfecta, però va estar superat en la segona volta i es va veure relegat a la quarta posició. El pilot espanyol va estar massa previngut en els primers compassos de la carrera i va perdre un temps preciós que no va poder recuperar en la segona meitat de carrera, quan va començar a rodar més ràpid que els líders. El castellarenc va arribar a recuperar tres segons en les últimes 13 voltes i va aguantar la pressió de Cal Crutchlow per creuar la meta en tercera posició i assaborir el podi a Xerès per vuitè any consecutiu.

A l'acabar la carrera, Pedrosa, va explicar en un comunicat de l'equip Repsol Honda que la cursa ha estat estranya: "En la graella pensàvem que potser no tindríem una carrera completa en sec i, després de veure les caigudes que hi ha hagut a Moto3 i Moto2 en les primeres voltes, he anat amb massa precaució a l'inici. He fet una bona sortida però m'han passat i m'he quedat algunes voltes estancat amb Dovizioso i Hayden. Quan he aconseguit passar-los i posar-me tercer, Casey Stoner i Jorge Lorenzo ja estaven molt lluny, a quatre segons. Així que m'he concentrat al màxim per incrementar el ritme al mateix temps que era complicat mantenir la pressió de Crutchlow, que portava pneumàtic dur davant i podia frenar més fort en les últimes voltes ".
M'agrada
Comentaris